wyDUKAłam zwycięzców (wz)




 I. Wczoraj przeczytałam raz jeszcze Wasze komentarze konkursowe dotyczące konkursu Edukator Stylu 2, wyłoniłam te, które najbardziej mi się spodobały i spośród nich wylosowałam 5 zwycięskich. W związku z powyższym, zestawy kubków wędrują do osób o następujących nickach/imionach:

1. MegAnn
2. Katarzyna (podpisana jako Kaisa)
3. Magdalena Gabryś
4. mgdln
5. carse

Proszę Was o przesłanie na mój adres (wlodarczyk.ania@gmail.com) adresów do wysyłki w terminie 3 dni od niniejszego postu (tj. do dnia 11 maja b.r.). W przypadku nie wskazania danych w tym terminie, wylosuję kolejne osoby, które wejdą na miejsce osób, które nie przesłały mi swych danych na czas.

II. Najwięcej głosów zyskała aranżacja "Zieleń w formie", na drugim miejscu znalazł się mój faworyt - "Niedziela przy śniadaniu", dużo głosów zyskała również "Fiesta mexicana, czyli ruletka chilli". Jako że regulamin nie przewiduje, że jedna osoba może uzyskać tylko jedno wyróżnienie specjalne, kolejna nagroda wędruje do autorki "Zieleni w formie". Autorce serdecznie gratuluję aranżacji, która zgarnęła wszelkie możliwe laury i proszę o podesłanie na mego maila adresu do wysyłki!

Dziękuję Wam za udział w konkursie!


III. A dla tych, którzy nie wygrali, na pocieszenie mam bukiet młodziutkich rzodkiewek (na zdjęciu), z których robię pyszne wiosenne pesto rzodkiewkowe. Przepis pokazywałam tutaj.

Etykiety: