Konkurs: Edukator Stylu - do wyboru, do koloru (wz)

Wspominałam już na Facebooku, że zostałam zaproszona do grona jury konkursu Edukator Stylu. Moje zadanie - wybrać 10 najlepszych najlepszych aranżacji stołu.

To nie było łatwe zadanie, bo prac było blisko 400... O ile pierwsza selekcja poszła jeszcze dosyć łatwo i wybrałam ok. 80 najładniejszych prac, o tyle później było już tylko gorzej. Selekcja ostatnich 20 prac była bardzo bolesna. Ale oto jest - magiczna dziesiątka.
Przy wyborze kierowałam się: estetyką kompozycji, doborem barw i pomysłowością pracy.  Starałam się wybrać prace o zróżnicowanych stylach. Zauważyłam, że większość kompozycji była mocno symetryczna i ciekawa jestem, skąd ten trend - osobiście wolę delikatny rozgardiasz, lekki artystyczny nieład. Poniżej szczęśliwa dziesiątka, ale najpierw kilka słów o konkursie i nagrodach dla Was.
Napiszcie, która aranżacja najbardziej się Wam podoba i krótko uzasadnijcie swój wybór. Możecie to zrobić na Facebooku (konkurs pojawi się wieczorem) albo tutaj, pod tą notką. Na 5 osób czeka zestaw 3 kubków Duka Stockholm - właśnie piję herbatę z niebieskiego :), zaś autor najpopularniejszej stylizacji otrzyma wok Gourmand by Duka.
Konkurs trwa do końca kwietnia.

/zdjęcia powiększają się po kliknięciu w nie/

1. "Powiew wiosny" (nr 165):


2. "Niedziela przy śniadaniu" (nr 99):



3."Zestaw śniadaniowy" (nr 357):


4. "Zieleń w formie" (nr 18):

 5. "White not?" (nr 182):


6. "Food Circle" (nr 240):


7. "Piknik zimą" (nr 283):


8. "Graficzne śniadanie" (nr 49):

9. "Skandynawski vintage w świątecznej oprawie" (nr 18):




 10. "Ruletka chilli czyli fiesta mexicana" (nr 238):


 I na koniec nagroda : 3 kubki (a raczej kubły, bo są duże) Stockholm:

Etykiety: