Wedel - rozwiązanie konkursu (wz)


Jestem świadoma faktu, że słodycz wedlowskiej czekolady ma kuszącą moc, ale nie wiedziałam, że aż taką! Otrzymałam od Was 144 zgłoszenia konkursowe, z których mógłby powstać odrębny, karmelowy Tezaurus.


Ciężko było wyłonić najciekawsze zgłoszenia, bo wszystkie były niebanalne, pyszne, czasem słodko zakręcone.

Oto zwycięzcy:

1. miejsce (i karta podarunkowa do H&Y wraz z zestawem słodkości) - Agata Z. z połączeniem: 
Karmel - słodycz + mięta - chłód.

2. miejsce (czyli dwa zestawy słodkości Wedel) trafiają do:

- Joanny Ż.: 
Karmel+ gruszka+ ser pleśniowy kremowy+ rukola :)) sprawdzone i pyszne ;) 
- Monika P.: 
Ostatnio dzięki magazynowi "Apetyt" - kogel mogel+mirabelki+solony karmel... umarłam i byłam w niebie :) 

Zwycięzców proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres wlodarczyk.ania@gmail.com najpóźniej do 24 października.

Etykiety: