Przedsprzedaż mojej książki "Zapach truskawek" - z autografem :)



Nowy tydzień witam dobrą wiadomością, którą czym prędzej pragnę się z Wami podzielić.

Od momentu ogłoszenia informacji o mojej książce, dostałam dużo pytań o egzemplarze z autografem. Nie ukrywam, że te wszystkie zapytania bardzo mile łechtały moje ego (JA i autografy! Moje autografy!) jednak nie umiałam odpowiedzieć, czy będzie możliwość osobistego podpisania książek…

Dlatego z wielką radością informuję, że od 8 marca na portalu Merlin.pl ruszyła przedsprzedaż „Zapachu truskawek” z autografem – opatrzone nim będę wszystkie egzemplarze kupione do daty premiery książki.

Szczegóły tego znajdziecie pod tym linkiem, a także tutaj, gdzie Truskawki występują obok H. Cobena i Wielkiego Liberace (aaaaaa!)*.

Cena „Zapachu truskawek” w przedsprzedaży to 34,90 zł. Autograf gratis ;)



*okrzyk ekscytacji;


Etykiety: ,