Konkurs: Milka Crispello – podziel się słodkim momentem! (wpis zamawiany)


/to jest wz - wpis zamawiany/

Grudzień to czas pełen słodkich momentów. Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester - jest co świętować, jest co wspominać. Każdego roku z niecierpliwością czekam na ten czas, bo możliwość przebywania wśród bliskich i wspólne chwile spędzone przy świątecznym stole naładowują mi akumulatory na kolejne miesiące.


Za trzy dni Mikołajki. Od niepamiętnych czasów tego dnia znajduję na poduszce słodki drobiazg, który wprawia mnie w dobry nastrój (z resztą ja nie pozostaję dłużna moim Mikołajom i również podrzucam jakąś niespodziankę). W tym roku Mikołajki świętuję kilka dni wcześniej, z paczuszkami Milka Crispello

Są to pralinki o dwóch rodzajach nadzień: waniliowym i czekoladowym, zamknięte w okrągłym wafelku i oblane czekoladą Milka. Moim faworytem zostały te waniliowe, bo podoba mi się zróżnicowanie smaków, jakie tu występują - mlecznej polewy i waniliowego puszystego środka, te podwójnie czekoladowe też są fajne. Zdążyłam już nawet opracować własną technikę jedzenia Crispello: najpierw rozgryzam pralinę na pół, wylizuję kremowe nadzienie i na koniec chrupię wafelek. Wiem, że są tacy, którzy nie lubią rozdzielać smaków, mi jest żal tak po prostu rozgryźć całą pralinę :)

Już niebawem będziecie mogli opracować swoją technikę rozgryzania Milka Crispello, bo mam do rozdania zestawy tych słodkości... 

Ale o tym za chwilę, najpierw zadanie konkursowe, którego hasło brzmi: "Śmiało, podziel się swoim najsłodszym momentem". Proszę Was o nadesłanie na adres: wlodarczyk.ania@gmail.com jednego zdjęcia przedstawiającego Waszą słodką chwilę - dosłownie i w przenośni. Jeśli opatrzycie je tytułem lub krótkim komentarzem, będzie mi miło, ale to nie jest niezbędne.

Na zdjęcia czekam do 12.12.2012 r., do północy. Zwycięzców wyłonię 18.12.12 (na blogu ukaże się stosowna notka, w której opublikuję zdjęcia).

A oto nagrody:

I miejsce: 1 Ekspres do kawy T20 TAS2007EE – Fuchsia z zestawem kapsułek i zestaw pralinek Milka Crispello.

II miejsce: 5 zestawów extra; każdy zestaw składa się z:

- gry planszowej Scrabble Travel (wersja polska),
- 2 płyt CD Selah Sue,
- zestawu pralinek Milka Crispello.



Regulamin konkursu znajdziecietutaj. 

Życzę Wam miłej zabawy i czekam Wasze na słodkie momenty.


Etykiety: